Without saying a word you can light up the dark...

Blev en mysig hemma kväll på fredagen, vaknade upp tidigt på lördagen och var redo att åka iväg och shoppa. Blev ett par nya tränings skor och ett par byxor. Sen direkt till Kevin för att stanna där över natten, Det var lika mysigt som vanligt och lika jobbigt att gå därifrån dagen därpå.

Idag blev det också lite shopping köpte lite mer tröjor att träna i, ny vattenflaska (rosa såklart), och en vanlig tröja. Åh jag vill ha mer pengar finns så mycket jag vill köpa just nu. Borde kanske skaffa ett jobb?

Sen blev det i alla fall iväg till hästen, nu har jag duschat och mitt hår luktar typ jordgubb!
Ikväll har jag ägnat mesta av min tid åt att rensa garderoben, oj vad mycket skit jag hade där. Nu finns det plats för nya fina kläder!
Nu är det dags att sova, Puss


Skor 600, vattenflaska 80

Tröja 99

Byxorna som bara kostade 99 kr, skit bra o ha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0