Can't find a good reason

Dålig uppdatering som vanligt, på fredagskvällen var jag med Jessica och tittade på film, vi käkade BenandJerrys och chips och somnade tidigt.

Lördagen var också ganska lugn Jessica och jag skulle få sminkningar gratis av Make up store, så vi drog till täby ganska tidigt. När vi var klara och såg hur vi såg ut snabbade vi oss runt i täby centrum lite, jag hade fått jätte tjocka blåa streck under ögonen och såg inte klok ut och jessica hade röd ögonskugga, fult värre. Sen gick jag och tog en fästingspruta för att kolla om hypnosen hjälpt och det hade den nog lite även om min rädsla inte är borta på långa vägar. Passade även på att köpa dom snygga skorna jag visade i inlägget nedan, fast vet inte om dom sitter så bra så får se om jag behåller dom eller inte.

Sen åkte jag hem och hämtade upp Kevin på hemvägen, sen va vi hos mig hela kvällen och jag lagade middag, försökte göra creme bruleé till efterrätt men jag måste nog öva mig lite på det.
Kevin somnade innan elva så jag låg och tittade på tv för mig själv...
På söndagen vaknade vi tidigt och gjorde inget speciellt käkade frukost i hundra år och väntade på att mamma skulle bli klar med att skotta snö ute på trädgården, jag bakade faktiskt en kladdkaka undertiden, sen åkte vi till stallet en snabbis och sen hem igen för att byta om och äta lite och sen hem till Kevin. Det var faktiskt fyra månader igår!!
Så nu sitter jag alltså och bloggar hemma hos Kevin denna tråkiga måndag, vilket jävla väder det är ute allstå... har inte så mycket mer att skriva nu så Puss!


Behålla eller inte??


Kommentarer
Postat av: Anonym

keep

2010-03-01 @ 12:40:55
Postat av: Hannah

shiit va snygga skor!



Har frågestund på min blogg, lämna en eller flera frågor där - http://myysiigast.blogg.se/2010/february/nu-kor-vi.html#comment

2010-03-04 @ 21:15:46
URL: http://myysiigast.blogg.se/
Postat av: Ullis

behålla :P

2010-03-07 @ 11:24:34
URL: http://sumo.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0