Don't speak

Nu är jag tillbaka från stallet, hade hoppträning idag och det var riktigt roligt!
Har hunnit med och baka muffins också men inte vilka muffins som helst utan matmuffins, med parmesanost, basilika och soltorkade tomater, så då var frukosten ordnad till imorgon. Receptet var så bra för de blev inte många alls då hinner de inte bli torra och så.

Ska kämpa mig iväg till skolan imorgon, hoppas att jag går upp i tid så jag hinner fixa mig ordentligt hatar att känna mig ful duschdags nu, puss!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Heej :) Jag har nu börjat med veckans blogg och om du vill bli veckans blogg o min blogg så kommentera gärna.. Mer info finns på bloggen :) Vinnare utses på söndag :)

2010-03-11 @ 19:53:06
URL: http://manpreetslillahjarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0