I give you my heart

Idag skulle jag egentligen ha hoppträning men den var inställd, vi byggde upp hinder ändå och tränade lite på egen hand och det gick så bra. Efter skolan åkte jag hem till Kevin och var där ett tag vi somnade en stund. Men är rätt trött nu så jag lär somna bra ikväll ändå. Nu är desperate housewives slut så nu blir det en dusch, det är ju cougar town men jag orkar inte titta på det. Har plugg också men det får vänta är helt slut.

Imorgon ska jag hem till Kevin han åker iväg på torsdag och är borta hela helgen så man måste passa på att umgås... inte för att han är borta så länge men ändå.
Duschen kallar! Puss

älskar min juicy couture suit!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0