If only you could be here

Nu har jag för första gången mobil bloggat, så vem vet kanske blir det bättre uppdate nu för tiden?

I fredags var det väldigt trevligt, innan det plötsligt bara sprack, tänker inte berätta om vad som hände eller något men det gick bra till slut i alla fall.

Och jag vill be om ursäkt till alla som fick ta hand om mig men det var ganska jobbigt det som hände...

Lördagen hade vi gäster och fika här hemma, för mamma har ju fyllt år.

På lördagen var det en träningstävling som jag var med på med Kamado, det gick bra men jag måste verkligen lära mig att ta det lugnt! Stressade runt banan som en tok. Sen hem till Kevin, där vi mös och tittade på tv.

Idag började vi för ovanlighetens skull sammtidigt så vi åkte iväg till skolan, det var någon författardag så nån komiker och poet var där och så.

Efter skolan åkte jag hem till Kevin en kort stund och sen iväg på återbesök på hypnosen blev inte helt bra förra gången, får se nu då...
När jag kom hem hade min nya lite större och skönare säng kommit, inatt kommer jag sova gott! Puss

Skönhet är inte att stå och fixa sig i timmar och välja rätt kläder för att allt ska bli perfekt, skönhet är att kliva upp hur sliten som helst och fortfarande vara vacker.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0