Like walking on water

Nu har jag varit hos hästen ,ätit middag, tittat på första sässongens avsnitt av desperate housewives och allt det där.

Jag kämpade mig runt i stan idag med mina high heels och trodde jag skulle ramla och bryta nacken när jag tramsade runt på söder (där det var väldigt knöligt) Men jag ramlade inte men det gjorde jessica, och vi fick ett gott skratt när hon låg och kravlade på marken.
Annars har det varit en lugn dag med fika och letande efter lite saker som Issa skulle ha.
Eftersom att mina pengar är slut blev det inga grejer till mig. tyvärr!

Nu ska jag forsätta titta på cougar town måste ju hänga med, så man har fler program att följa (som om det vore nödvändigt) Puss


Såhär såg jag ut idag:
Kofta-Gina tricot
Jacka- Vila
väska- H&M
Leggings-London
Skor-Bianco


Kommentarer
Postat av: En tjock katt i en smal värld

Sv; Självklart kan man ju uppskatta någonting mer, precis som en del uppskattar högklackat, osminkat osv. :) Men som du säger, det är ju ingen anledning till skiljsmässa. Älskar man någon så spelar såna saker inte så stor roll, tycker iallafall jag. Så länge man är ren, liksom.

2010-03-02 @ 22:54:36
URL: http://tjockkatt.webblogg.se/
Postat av: 'amy

SVAR; ja, det är fierce!

2010-03-02 @ 23:06:15
URL: http://amy.blogg.se/
Postat av: Emelie <3

nej usch jag tycker inte om den glassen :P Jag vet inte vf. ahaha

2010-03-02 @ 23:30:37
URL: http://hahaha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0