När man har tråkigt kan man ...

jag har sjukt tråkigt så jag lägger upp en lista med saker man kan roa sig med om man vill vara lite konstig..

Slänga sig framför någon bli skit arg och fråga vad f*n den håller på med

Gå bakom någon och spruta desinfektionsmedel på allt han/hon rör vid

När du är ute och åker bil så vinka glatt till personer och när dom vinkar tillbaka pekar du finger

Gå och se en film på bio 2 gånger . andra gången du går, berätta vad som ska hända hela tiden.

Väck din partner och somna sedan om själv

Härma varje person du hör och ser, när de vänder sig om, så vänder du dig också om.

Gå till doktorn ståendes på endast händerna och förklara att ditt liv känns upp och ner just nu.

Putta på främlingar, spring sedan iväg skrikandes.

Bjud in så många så möjligt till en jättestor fest, lås dörren och öppna inte när de kommer

Skir hysteriskt "jag vann, jag vann, tredje gången den här veckan!" när du tar ut pengar från en bankomat

Öva på att låta som ett modem eller en fax.


Kommentarer
Postat av: sandra

Gör så, dem blir riktigt goda!



Vad händer mer idag då?

kam

2010-03-03 @ 10:01:48
URL: http://vardagslyckan.blogg.se/
Postat av: Ullis

hahahaha min humor

2010-03-07 @ 11:27:10
URL: http://sumo.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0