Numb

Hejsan ingen bloggning igår, jag var ute och red i den fina vädret sen skyndade jag mig hem och duschade och bytte om för att sedan åka till Kevin. Vi låg och tittade på film och mös som vanligt och vilade upp oss inför skolan.

Min första skoldag på en vecka började med prov som jag inte pluggat till, kändes sådär, men klarade det bättre än förväntat. Sen var den bara en lektion till.
Sen var planen att jag skulle åka direkt till Kevin men då sitter det en mystisk lapp på mitt skåp om att jag måste skynda mig till receptionen.

Jag funderade kring vad jag kunde ha gjort för fel, men när jag sen kommer dit får jag reda på att jag har tappat bort mitt busskort, och mycket riktigt så var det inte där det skulle, någon underbar människa har alltså hittat det och sökt upp skolan och sagt att hon har det.
Så mamma kastar sig iväg i bilen och vi hämtar mitt busskort. Sjukt snälla människor det finns, tummen upp!

Sen blev det hem till Kevin för några timmar och sen iväg till gymmet sprang 7,5 kilometer idag! Är stolt jag måste ju fixa kroppen inför sommaren så inge mer ben n Jerrys för mig. Nu ska jag duscha, puss!

Ett löpband för mig kanske? Det är ett löpband som rosabandet har skapat, man betalar för att springa på det och pengarna går oavkortat till foskning för bröstcancer, så börja springa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0