Only for you

Hejsan, igår var jag hemma hos Kevin efter skolan och orkade inte blogga, vi chillade, tittade på tv och allt sånt där. Jag hade gjort en snygg sminkning som jag måste visa också, med rosa och lite strass stenar.

Idag så vaknade jag med 16 missade samtal på mobilen, hade försovit mig och mamma hade febrilt försökt få tag på mig, jag sminkade och klädde på mig på 7 minuter rekord faktiskt!
Dagen började med föreläsningar som några högskolor höll i. Vi fick också veta en trevlig nyhet och det är att vi har ledigt på måndag!

Klättring på idrotten också, Jessica vågade sig upp ända till toppen men jag fegade ur kom längre upp än förra gången, men nästa gång så...

Nu sitter jag här trött efter gymmet har tränat min mage, den ska bli platt till sommaren.. nu måste jag duscha puss!


3 olika nyanser av rosa, inramat med kajal och dip liner, en liten stazz sten och sen en buske single lashes, gorgeous!

Jag som säkrar Jessica

Jag i "action"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0