Secrets

Jag har målat och målat och nu är första lagret klart, och tre lager ska det bli så har en hel del kvar att göra. Men åh vad härligt det kommer bli sen. Igår var jag på jakt efter kuddar och överkast och annat sånt. Hittade... inget förutom tre ljuslycktor jag ska ha på fönsterbrädan.

Idag har jag letat upp kuddar och sånt som ska beställas när mamma kommer hem. Kommer bli toppen tror jag, det var ju inte länge sen jag gjorde om rummet förra gången, typ 1½ år men jag gillar förändring.
Igår var jag ju som sagt och letade efter saker till rummet men jag fick med mig nya lösögonfranser för bara tio kronor! Det är single lashes och alla längder finns i samma paket, jätte bra.

Idag fyller mamma år så jag var uppe tidigt imorse och grattade henne, sen har jag slavat i rummet sen dess. Nu är det paus och dags för lunch men vet inte vad jag ska göra... Puss!

Var bara tvungen att lägga ut en bild på vad jag hade på mig igår, skinnjacka och solglasögon, våren är på g!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0