Svar på kommentar

Fick en förfrågan om att ha en frågestund också men känns kanske lite överflödigt. Om du har frågor är det bara att ställa så kan jag svara i ett inlägg istället! Puss


Hur får du så stora lockar i håret?:
När jag lockar håret använder jag en plattång som även går att locka med, jag drar lockar bara långt ner i håret och borstar sen igenom när dom fortfarande är lite varma, då får man den lite större effekten. Hjälper även att ha lite mousse i så att inte lockarna släpper.



och du som kommenterade anonymt och förväntade dig svar på något som jag inte uppfattade som en fråga kan ju faktiskt ställa en frågakanske jag kan svara på den då ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0