The truth hurts

Sitter hemma nu i mitt rosa rum och dricker en kopp med ekologiskt vanilj och rabarber te. Idag hade jag naturkunskapsprov det gick inte bra men jag åkte hem till Kevin efter och blev gladare igen. Sen Bar det av till gymmet, skönt att få springa av sig lite även om jag har lite huvudvärk.

Sen har jag bara lastat in allt i rummet och ställt iordning, blev så fins känns superbra. Min valp som jag kanske ska få föddes igår också så fick se bild på honom idag. Kan inte vänta tills han växer till sig lite...

Imorgon är det fredag och då ska det bli fest med lite folk från klassen, gossipgirl tema har vi, så ska leta reda på något prydligt att sätta på mig. men först in i duschen, sen när jag ska krypa till sängs har jag en veckorevyn att läsa. Men det blir då det, puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0