Waffles

Idag vaknade med ett ryck när jag drömde att jag blev jagad av folk som ville skjuta ihjäl mig. Blev glad att Kevin stog där då och inte någon galning med vapen, han sa hejdå och åkte iväg till västerås där ska han vara några dagar. Sen somnade jag lugnt om igen utan mardrömmar men höll då på att försova mig istället.

Väl i skolan var det en skön kort dag, jobbade flitigt på naturkunskapen trots att det var lektion i en datasal så roade jag mig inte med facebook eller något. Bra av mig!

Sen åkte jag för att prova en bikini men det fanns inte i min storlek, så iväg till gymmet då istället. alltid härligt efter när man känner sig helt mör i kroppen, nu ska jag snart duscha men måste leta reda på lite saker till svenskan imorgon.

Måste också berätta att jag gjorde GI våfflor med rårörda bär, så det blev inte så onyttigt men jätte gott!
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0