Without you I'm hollow

Hejsan alla glada, idag har jag varit hemma från skolan har så ont i ryggen, men det börjar gå över nu. Rummet är klart, eller det håller på att torka nu, spännande.
Stefanie kommer hit en liten stund senare och sen ska jag iväg till hästen, sen kommer jag nog kunna börja skruva upp grejer på väggarna igen. Just nu sover jag i min brors rum om han visste om att jag gjorde det skulle han nog slå mig eller någonting, tur att han är borta i veckodagarna.

Jag måste försöka hålla mig till att äta nyttigt för att bli snygg tills bikini sässongen, men igår slank det ner en liten kaka efter som det var mammas födelsedag, men jag skivade en banan och åt till för att få det lite nyttigare. Blev inget gym igår för mamma orkade inte, så får klämma in det någon annan dag, när man nu ska ha tid med det?

Nu måste jag göra lite skolarbeten like kul som alltid!.. Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0