Förhastade beslut.

Jag blev aldrig medlem på LCHF. Men jag har letat runt lite och jag är nu istället medlem på halsovakten.se.

Där ränkar jag kalorier, det passar mig jätte bra!!!! Nu tror jag faktiskt att jag ska lyckas lite bättre.
Jag går in helhjärtat och fyller i varenda lilla grej jag äter och dricker. Jag ska hålla på i 2 ½ månad för att nå första målet som är 52 kg. Det är jag som har fyllt i hur mycket jag vill gå ner till på hur lång tid, sen sköter hälsovakten resten och berättar hur mycket kalorier kan kan äta /dag. Sen fyller jag i vad jag äter. Man trycker även in vad man motionerar, så räknar den ungefär hur mycket kalorier som borde gå åt till just den aktivitet jag gjort, och så många kalorier som man tränat bort får man äta. Så det är en stor motivation till att träna.

Nu ska jag ut och gå med vovven!

Så här ser kroppen ut nu, bättre ska det bli... Eller?

Trackback
RSS 2.0