Let's do it tonight!

Som vanligt kallar drickan och jag kan inte motstå den! Ikväll hade jag tänkt ta det lite lugnt har nämligen lite spännande grejer på G imorgon, men det stoppar mig inte från att röra min feta röv ut på dansgolvet för några timmar (man bränner väl lite kalorier på det antar jag.)

Sen ska jag också ner till gymmet för att frysa kortet i en månad framöver jag ska nämligen börja springa!
Mammas arbetskompis hade blivit slim som tusan av det så nu ska jag passa på och springa utomhus innan vinterhelvettet kommer! Målet är att springa en mil 3-4 gånger i veckan.

En bild som inte är från camen tagen idag slänger jag också upp, färskt värre!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0