Temptations is killing me

Idag fyller min kära bror år! Grattis grattis! Men tyvärr betyder födelsedagar stora frestelser. Idag dukades det upp kakor, bullar, tårta, läsk och allt gott och sockrigt som jag inte får röra.

Gissa om det började klia i fingrarna på mig som har ett så enomrt sug efter godsaker! Diciplinerad som jag är gick jag till kylskåpet och plockade fram ett paket serrano skinka som ja tuggade på istället.

Sen har jag kommit på en till jobbig grej, när man ska luncha, vad fan kan man äta då?
Typ caesar sallad utan krutonger, men det är ju honung i den dressingen oftast.

Herregud, jag får leva på cheeseburgare utan bröd, senap, gurka och ketchup i all evighet.
Önska mig lycka till!

Kul att jag bara lägger upp dåliga cam bilder btw, bättre än inget antar jag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0