If love was a bird, then we would'nt have wings

Tjabba tjena hallå..
Jag kom nyss in från solstolen där jag höll på att svettas till döds. (fattar inte dom som tycker om att sola?)

Jag tänkte bara berätta att jag har gått ner två kilo, förlorat en halv centimeter på låren och tre i midjan! Detta utan att ha rört mig ur fläcken bara ändrat kosten, så idag blir det en runda förbi gymmet så borde detta gå ännu fortfare och bättre. Snacka om motivation!

Jag sköter faktiskt det här med maten väldigt bra, visst det är sjukt jobbigt när man ser människor sitta och käka chips tårta eller vad det nu är, men i slutändan är det värt det! Jag har mer självdiciplin är vad jag trodde. När man druckit några glas vin (ja, jag vet att vin innehåller kolhydrater, men man kan ju inte sluta med allt) så får man begär efter allt som finns i huset så som skålar med chips, smaskiga efterrätter eller bara en mumsig pastasallad, då måste man stå emot, klarar man det klarar man allt.

Nu ska jag gå och göra en bacon sallad! Sen gym!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0