Lovley orange

Idag vaknade jag upp med härlig träningsvärk i magen, känns skönt då vet man att man pressade sig så att det räckte på gymmet dagen innan.

Jag har klippt håret idag, blev lite kortare men tog bara tre centimeter, jag vill ha långt hår så jag saknar redan de där slitna topparna. Köpte ett fint nagellack i färgen orange. Det var rea så blev billigt, har redan målat på alla 20 naglar så jag känner mig lite sommar fräsch.

Haha sen hittade jag en affär med flugor, min kära pojkvän har kollat lite efter det så jag tänkte berätta det för honom men han hajjade ingenting, 

 
Jag: Hitta en affär med jätte fina flugor idag!
Kevin:  Va, vad är det för något?
Jag: Flugor!!
Kevin: Vaddå som man kan köpa??!
Jag : Jaa...
Kevin: Haha va sjuukt!
Jag: Asså flugor som man har till kostym..
Kevin: Jahaaaaaaaa.... heh
Jag: vad trodde du jag menade?
Kevin: typ flugor som man har till husdjur eller något!

Hahah han är så gullig ibland!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0