Whising you where here...

God kväll alla partyglada, trötta, tråka, ledsna eller vad som helst...

Här sitter jag i mitt rum och känner mig rund om kaggen. Sure det är fredag och jag brukar ju få snaska lite då men när man går på diet finns det gränser för vad man "får" äta och inte, så jag bestämde mig i alla fall för att trycka i mig några mögelostar... Asså man blir ju inte smal av att snaska.

Det är ju småätandet som gör att jag får suget kvar även om jag käkar typ tonfisk är det fortfarande inte bra att småäta! Så det måste jag lära mig att kontrollera. Inte heller är det shysst av Ica att ha extrapris på Ben n' Jerrys så jag måste köpa hem två burkar, får spara dom till någon dag då jag är fri från dieten (blir typ aldrig med mina matvanor).

Annars då:

Humör- ur dåligt
Energi- för mycket för att bara sitta hemma
Hunger- Vill äta, får inte äta, behöver inte äta

Slänger upp en bild också så ni snuckar har något att stirra på!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0