Long time no see

Cha cha bloggen... hej? Ehm aa jag minns inte ens hur man börjar ett inlägg längre.

Tänkte ta och uppdatera min stackars, stackars försummade blogg!

Sen senast jag skrev då... vad har hänt?

Minus: Jag har gått upp i vikt     Jag har fortfarande inget jobb     Jag vill fortfarande köpa lika mycket saker som jag inte har råd med    

Plus: Skolan slutar på torsdag, förevigt!     Fick bättre betyg än jag trodde      Min valp är sötast i världen

Jag tänkte enbart uppdatera bloggen för min skull, troligtvis för att jag vill ha motivation att gå ner i vikt och börja se lite fräsch ut igen, såååååå ni som inte bryr er om mig och mina kommande troligtvis patetiska försök att gå ner i vikt kan ju ... dra någonstans.
 Det var det för nu!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0